Kid

Врятований

Налякав, спантеличив, збентежив.
Увірвався нізвідки терпець.
Похитнув абажур, визвав нежить,
Розповів про таке, що ****ець.
Не кажи собі більше неправди!-
Хто чекав на твій зойк як сигнал,
Вже смикнувся назустріч - на граблі,
На кирдик, посміховисько,гвалт!
Та потрапив в простягнуту руку.-
Те,що сталося, станеться ще.
І про це вже домовились очі
Під михайлівським теплим дощем.




Мантра

Вранці придумав мантру,
Вранці це був не я.
Зламався й застрелився Хантер,
А також моя сім’я
Мене пустила по колу.
Бо думали, що ніколи
Цього не придумаю я.
 
Сталося це немов би
В тому айропорту,-
Бігли доріжкою знаки
І, знавши мою сліпоту,
Ти мені їх читала
По вузликам Віннету.
 
Читала, міцно вчепившись
Крильцями у плече.
Казала – дивись,
Ти придумав мантру!
Чого нам чекати ще?
 
А може і не казала,
Злякавшись своїх бажань.
Вони ж бо завжди
Заявляються нагло.
Обличчям чужі .
І в прикиді бомжа.
 
Та певен я , дівчинка-лицар –
Принцеса мого меча,
Ти серцем своїм наперед розумієш,
Ти знаєшся на дощах.
 
Я вранці придумав мантру.
Чисту криштально
Й  на диво просту.
І може колись
На живому місці
Я нею наб'ю
Чудернацьке  тату.
 
Щоб мати можливість і право
Не тільки в шалено-травневому сні
Шукати розбитими в кров губами
Знайомий до болю
Твій зламаний ніс.




Gipsy

...з тобою ми настільки різні, що ми - однакові


Ось ти летиш. Король без королівства.
Немає війська. Втрачено контроль.
Купилась королева на люстерко,
І репнув Світ. Ти ж все одно - Король.


У них є час подумати до ранку.
А в тебе свій червовий інтерес.
Не в кожнім літаку летить циганка,
Яка є однією з стюардес.



ДАРОВАНИЙ НАГАН

(за мотивами)

Порозквітли яблуні та груші,
І поплив над річкою туман.
Вийшла Катя з ресторану "Суші",-
На стегні виблискував наган.

Вийшла Катя, пісню заспівала
Про одного сивого орла
І про ту, яка не закохалась
І листів його не зберегла.

Йой ти пісня, пісенька дівоча,
Ти лети мерщій за очі світ.
І тому, хто степом прогуркоче,
Від Катюші передай привіт.

Хай згадає дівчину-мольфарку,
Хай почує, як вона співа.
Хай він врешті змінить аватарку.
Хай він знає, що Любов жива.

Порозквітли яблуні та груші,
Холодить дарований наган.
З нього він колись у стелю влучив,
Щоби Бог Катюшу зберігав.
 


Рецензии