Встреча в скайпе. на белорусском языке

Якая  цудоўная  сувязь,
Той  “скайп “!
Сядзі і  глядзі,
І  пра  ўсіх  размаўляй!
  Далека  ад  роднага  кута  жывем,
  Сустрэцца   “ў жывую”  не  заўседы  “магем”.
  А тут вось Перамогі, ды   дзень  надышоў
  Сястрыца  сабрала   ўсіх  Пузыроў,
Каб усім  нам  пабачыцца ?
Калі  будзе  час ?
На  дачу  не  збегла  .
Непагода  ў  нас  !
    З  усімі  пабачылась  ,
    З  раднею ,  сястрамі.
    І кажуць  яны  :
   “Давай  вып’ем    сталамі !”
Яшчэ  ўспаміналі  як  былі ,   ды жылі .
Па  чарцы  не  воднай,  мы  ўсе  асушылі .
“Мінутай  маўчання  “  мы родных  пачтілі,
Ім  вечная  памяць!  Яны  заслужылі  !
   Хто  гэты  прыдумаў ,
   Цудойнейшы   “скайп”!
   Дай  Бог  яму  шчасця  ,
   Яшчэ  розуму  дай  !
     Ля  манітора  мы  добра,
     Усе  пасядзелі.
  -“  Вазьмі  мо  гурочак?
   - А сальца  вы  елі  ?
   -Як  добра  жуецца!
  - Зубы  ўжо  парадзелі !
  -У  мяне  нейкі  пацук ,
 - Расаду  ўсю  здратаваў!
  -На  яго  нехай  ,трасца !
 -Каб  ён  захвараў !
     -Дык ты не сумуй,
     - У мяне  вельмі  ўдалася.
     -Сабе  пасадзіла,
     -І яшчэ  засталася!
-Вазьмі  калі  трэба,
-Сюды  падавай  !
-Дык  лепей  з памідорамі ,
-Сама  прыязжай  !
    Адзіны  салдат з  усей радні,
    Ў нас  застаўся!
    Міхась  Эдуардавіч  ,заусміхаўся.
    Дай  Божа  здароў’я , на  многая лета ,
    Руплівы  ,цікавы  .А  колькі  ў  ім  света!!!
Яшчэ  раз з  Днем вас ПЕРАМОГІ ВЯЛІКАЙ!
Як  рада  пабачыла , вашы  ўсе  лікі  !


Рецензии
Прабачце, можа вы чулi цi ведалi казахскага акына Джамбула.
Вось ён так i пiсау, што бачыу, пра тое и пiсау.
Накшталт "Трамвай идёт,куда идёт,зачем идёт..." прабачце навеяла.
Натхнення.

Михаил Ганкин   27.09.2012 00:29     Заявить о нарушении
Пішу аб тым я ,што мяне хвалюе .
Я рада "скайпу" ,што з радней магу пагаварыць !
Пішу для тых, што кожны дзень мяне чакае.
І што магу я радасць людзям падарыць.Прабачце,калі ласка.Усяго Вам добрага

Людмила Позняк   27.09.2012 20:33   Заявить о нарушении