Споведзь адной паэтки

                Я кабета здаровая, ў целе,
                Вельмі кідка люблю апранацца,
                Хоць гадкоў (і калі праляцелі?!.)
                Мне, скажу вам, ужо не семнаццаць.

                Пяцьдзесят мне –
                ды й з хвосцікам пышным –
                Ёсць і хлеб у мяне, і да хлеба,
                Муж цвярозы і ўнучкі, бы вішні,
                Ды не гэткае шчасце мне трэба.

                На душы маёй слота і хмары,
                Свет нямілы і сонца не грэе:
                Пра пунсовыя ветразі мару
                І пра юнага, палкага Грэя…

                Стала ежы і сну выракацца,
                Нават посуд мо тыдзень не мыла…
                Ой, хутчэй бы яго дачакацца!
                Дзе ж ты, Грэй мой жаданы і мілы?!

                Не пяе мая ліра – галосіць:
                “Ой, ты, долечка, доля ліхая!”
                … Ну, а сёння сказала мне: “Досыць!
                Вунь чытач твой з нуды пазяхае”.
__________


Рецензии