***

Було колись яйце. І з того яйця вилупився динозавр, коли його батьки пішли до магазину, він же вирішив що його покинули. З цього і почались пригоди динозавра Енштейна. Він завжди мріяв дійти до чогось чарівного він чекав від життя чудес, і це було все що цому потрібно. пройшло 5 років. Але він з дитинства ходив до одного каменя, там було дуже гарно: райдуга, маленьке озеро, метелики. Він дуже любив пригати і стрибати за метеликами. Коли наступного дня він пішов до того каменя, він побачив там дівчину.
- Як звуть тебе, чарівна дівчино? Хто ти, і звідки ти?- розпитував у неї Енштейн.
- Мене звуть Цеглина, я тиранозавр, мої батьки живуть тут поруч у печері.- відповіла дівчина.
- А я вже 5 років без батьків.
- Який жах, хочешь я спитаю своїх батьків, щоб вони тебе усиновили?
- Було б не погано.
І пішли вони до паучої печери у якій жили тиранозаври.
- Ось, знайомся це мої батьки Парасолька і Око!
- Мені дуже приємно- сказав він.
- Мамо, усиновите Енштейна?
- Звичайно.
І жінки пішли на кухню.
- Так тобі моя донька подобається- сказав Око.
- Ну так симпатична.
- А я Парасольку довго намагався відкрити. Та вона замкнулася у собі.
Це почула Парасолька і сказала
- Сідайте всі до столу.
- Зачекай люба, мені треба відлити.
- НІ.
І вона його убила. Діти якомога швидше тікали звідти. І побігли до каменя. На тому каменя сиділа мавпа.
- Ви хто?- сказала Цеглина
- Я Василь. Василь- видющий. Сідай, Енштейне, є розмова.
- звідки ви знаєте моє ім'я?
- Я все про тебе знаю. Твої батьки живі ти повинен їх врятувати. Вони знаходяться на північному полюсі.
- Негайно випливаємо!
Вони пішли у порт і сіли на корабель. Пройшло 5 днів і вони на полюсі. Вони там нікого не знають. Встали з корабля. І побачили пінгвіна.
- Гей, Дрю, що сталося?
- В мене дитинча розбилось! Подивіться униз.
- Ні, дитинча живе.
- Оу, Ненсі ти жива!Ходімо я якось вам віддячу.
Той пінгвін живе сам. І тут вони запитали:
- Ти не знаешь де мої два батьки?
- Он вони йдуть біжи!
Він побіг....а в цей час Дрю прив'язав Цеглину до цеглини. Але Енштейн забіг до хатини і коли розв'язував цеглину то дуже сміявся, що Цеглину до родича прив'язали. А ле тут заходить Дрю і його б'ють цеглиною по голові. Прив'язали його і почали питати:
- Ти, на кого ти працюєш?
- Ні на кого.
- А навіщо ти Цеглину до цеглини прив'язав?
- Тому що, якщо ви звільните своїз батьків, то тоді б принесли у жертву усю мою родину.
- Ти ж сам живеш.
- То й що?
По дорозі поки вони бігли звільняти батьків зустріли мавпу він сказав, що полюс скоро розстане. Ну він врятував батьків. І всі сіли на корабель щасливі. Навіть шкарпетка та смердюча нога...


Рецензии