Евро 2012 укр. яз

 В усьому цьому винен чемпіонат Європи 2012. Якщо ви розумієте мову, якою я пишу, то можете сміливо знімати прапори зі своїх автомобілів – вашій збірній найближчі 2 роки нічого не світить. Скоріш за все, і потім, але приємно тішити себе ілюзією. Ми навчилися вболівати, але футбольною наша країна так і не змогла стати (річ йде про результати, а не спроби).

 Всі з’їхали з глузду. Чи можна придбати товари без логотипу Євро? Дивлячись на рекламу, здається, що всі компанії, починаючи з жіночих гігієнічних засобів, закінчуючи магазинами побутової техніки, є спонсорами чемпіонату. Якщо всі вони спонсори, то чому збірна так погано грає?
 
 В недалекому майбутньому будуть не збірні країн, а збірні компаній. Звісно, що  « в фіналі будуть грати Найки з Адідасами», – так всі будуть говорити. Я буду ставити на Найки – вони мені більш до вподоби, тому що підробки Адідасів часто бувають кращі на вигляд і довговічніше справжніх брендових. Хоча, зроблені вони в сусідніх цехах Китаю (в кращому випадку Тайвані). Перефразовуючи слоган «Карсберг», якщо б у Авто-ЗАЗ була збірна, мабуть, це була би найгірша збірна у світі. Параолімпійська команда, відправлена на олімпіаду. Ми в дупі з 1991 року.

 Ще одна загадка. Як алкоголь може бути спонсором спорту. Це оксюморон. Що далі? Героїн – національний спонсор святкування дня Незалежності. Було б весело і аморально, але не довго.  Я перебільшую, щоб показати безглуздість ситуації. Багато людей споживає алкогольні напої, але це не значить, що їх треба робити спонсорами. Сподіваюсь, що меценати дають грошима, а не продуктом. Дивлячись на гру збірної, часто створюється відчуття, що дають готовим продуктом, який футболісти приймають перед виходом (може і в роздягальні на перериві). Якщо піти ще далі, то здається підозрілим, чому футболісти так часто підбігають приложитися до пляшки біля краю поля, чи не пиво там налите.
Я хочу звичайну футболку. Без всякої символіки. Мені кажуть, що зараз так модно. Я не хочу бути модним. Я не причетний до всього цього. Мені потрібна звичайна футболка, чашка без логотипів. Патріотизм - це добре. Комерція - це прекрасно. Я вболівав за збірну, але тепер національну гідність можна відкласти до найближчих боїв братів Кличко – там поки все нормально. Хлопці працюють.

 Пекло повернулося в моє місто. Найдовший день. Весь тиждень обіцяли зливи, але спонсор прогнозу погоди часто той же, що і в збірної, тому про точність можна говорити з таким же успіхом, як з гравцем збірної Росії Кіржаковим. Шкода хлопця. Після програшу в інтернатах розпочалася справжня травля. Я не бачив, як він грає, але теж придумав прикол: «Кіржаков забив. Забив на футбол». Оплески.

 Сподіваюсь, що жара трохи спала, можна вийти на Євро- вулицю, скуштувати Євро-морозива. Візьму з собою фотокамеру. Може вдасться сфоткати пару жабоїдів чи макаронників. Місто наповнене фріками.

 До зустрічі, не перемикайтесь.


Рецензии