Правдивая история о Святополке. Эпизод 78. Часть 2

Правдивая история о Святополке. Эпизод 78. Часть 2

 «И, возвратившись, пришел Ярослав в Новгород и послал за море за варягами. И пришел Якун с варягами, и был Якун тот красив, и плащ у него был золотом выткан. И пришел к Ярославу, и пошел Ярослав с Якуном на Мстислава. Мстислав же, услышав, вышел против них к Листвену. Мстислав же с вечера исполчил дружину и поставил северян прямо против варягов, а сам стал с дружиною своею по обеим сторонам. И наступила ночь, была тьма, молния, гром и дождь. И сказал Мстислав дружине своей: „Пойдем на них“. И пошли Мстислав и Ярослав друг на друга, и схватилась дружина северян с варягами, и трудились варяги, рубя северян, и затем двинулся Мстислав с дружиной своей и стал рубить варягов. И была сеча сильна, и когда сверкала молния, блистало оружие, и была гроза велика и сеча сильна и страшна. И когда увидел Ярослав, что терпит поражение, побежал с Якуном, князем варяжским, и Якун тут потерял свой плащ золотой. Ярослав же пришел в Новгород, а Якун ушел за море» (ПСРЛ 1. Стб. 148. ПЛДР 1978. С. 163).

 Життя продовжується, брате

 1

  Я роблю вдих, з трудом з колін підіймаюсь на ноги
 На обличчі лише попіл Лiственьскої перемоги
 Біль під мене застилає сонячне проміння
 Це сумний скрутний час – час збирати каміння
 Коли спати вже запізно, а прокидатися ще рано
 Коли несподівано відкриється моя стара рана
 І у той час коли зроблять те чого я так не хочу
 Я зроблю крок вперед та прошепочу

 Приспів:
 Немає часу сумувати – життя продовжується, брате
 В безсиллі руки опускати – життя продовжується, брате
 Тобі не треба забувати, війна продовжується, брате
 Життя продовжується, брате, ще буде час перемагати
 Я клянусь, я здіймусь я навіть з попелу відтворюсь
 Ти лише тільки повір, я коли треба повернусь
 Я тобі в цьому клянусь, клянусь..

 За Альту, за Смядинь, за кicтки святого нашого тата-
 Ще не прийшов час пробачати

 2

 Сварка, війна – виграє той хто дае гіршої здачi
 Той, хто під ударами долі не впадає у розпач
 Лише той, хто помститися за братiв, той і переможе
 Лише той, хто все це зможе, лише той, хто все це зможе
 Той хто хоче – шукає можливості, хто не хоче – шукає причину
 Я хочу побачити почути хоч одну живу людину
 Яка скаже: "Якщо ми разом, то нас не зламати"
 Бо так має бути, життя продовжується брате

 Приспів

 Міжусобицю  подолати – життя продовжується, брате
 В безсиллі руки опускати – життя продовжується, брате
 Тобі не треба забувати, життя продовжується, брате
 Життя продовжується, брате, ще буде час пробачати

 Приспів

 Оригинал- "Хорта" "Життя продовжується, брате".


Рецензии