Младоженци

Ако си консервативен в секса, никога не ще познаеш удоволствията на тази игра.
 
-Жена, спиш ли? – докосвам леко жената по рамото.
 
-Спя.
 
-Е, как можеш да спиш при тези крясъци!? Тоя ще я убие! Егати младоженците!
 
-Спи. – Отвърна невъзмутимо жена ми. – Няма да я убие.
 
-Как няма! Не чуваш ли как крещи. Сигурно я души нещо. Ние на времето цяла нощ на любов го отдавахме, а тези…
 
-Млъкни. А ти не чуваш ли, че леглото скърца равномерно. Правят любов.
 
-Правят любов ли!? Егати любовта.
 
После всичко утихна и повечето от живущите в блока заспаха неспокоен сън.
 
За мой късмет на сутринта се засякохме с младоженеца.
 
-Орлине, какви бяха тези крясъци снощи!? Да не я понатупа малко.
 
-Глупости! Никога не бих го направил. Аз обичам жена си.
 
Погледнах го с недоверчив поглед.
 
-И защо крещеше толкова!? Имах чувството, че жена таи бере душа.
 
-От оргазма. Не може да се сдържа и изразява много спонтанно удоволствието, което изпитва. Знаеш ли, моята жена предпочита аналния секс. Изпитва по-голям оргазъм от нормалния. Чудя се как ще правим деца.
 
-Аналния? Мен, ако ме… Ще скоча от седмия етаж.
 
-Ти да не си жена. Те са други.
 
Замълчах и се разделихме, за да не закъснея за работа.
 
На следващата нощ всичко започна отначало. Неистови крясъци продължаваха вече почти час.
 
-Жена, спиш ли!?
 
-Спя.
 
-Знаеш ли, права си. Сутринта срещнах Орлин и той ми каза, че изпитвала по-голям оргазъм, когато правела анален секс. Мислех, че ги боли.
 
-Някои жени наистина ги боли, когато не са възбудени достатъчно.
 
-Ти пък от къде знаеш, като никога не сме го правили двамата!?
 
-Така е. Двамата не сме.


Рецензии