***

До  болю  гіркі  спогади-то  минуле,пуста  далечінь  -  майбуття.  Я  так  чекаю.  Я  ще  й  досі  твоя...Чуєш,  твоя.  Німим  обличчям  самоти  снується  павутина  часу.  І  те,що  десь,колись,  давним  -  давно  було  нам  рідним,  гниє  в  мовчанні  забуття.  Я  ще  твоя.  А  ти  уже  не  мій.  Забутий  сад,довіри  яблука  хтось  інший  солодко  смакує....А  я  закопую  ті  спогади  в  закуток  серця,то  приховане  минуле,котре  перегортаю,немов  альбом.  І  перед  сном  малюю  силует  твоєї  постаті  чужої,цілують  губи  цю  печаль....А  місяць  головою  киває,йому  так  жаль,бо  наше  щастя  вже  розбите,як  дорогий  кришталь...Пишу  вірші  і  створюю  картини-  в  твоє  їм"я,  бо  ти  для  мене  Бог  єдиний...Немає  слів  ,і  почуття  снуються  тілом.  Думки  застигли,у  душі  одвічно  вже  тривога,і  сниться  та  дорога,котрою  ти  пішов...


Рецензии
Чудово
Дякую

Олег Устинов   08.07.2012 20:49     Заявить о нарушении