Молодость

Згадав  я  молодість  свою,
 Її  щасливеє  крило,
 Що  молодила  і  кружляла,
 Веселим  танцем,  на  добро.

 Любові  першої  тепло,
 Чарує  всіх  в  житті  відверто,
 Від  нього  тягнеться  воно,
 І  поміж  неї  в’ється  вперто.

 Чудові  дні,  красиве  свято,
 Людських  відносин,  молодих,
 І  де  боролися  ми  вперто,
 За  ніжний  погляд,  дорогих,

 Очей,  щасливіших  у  світі,
 Безмежних  в  погляді  душі,
 Красивих  в  ніжності  і  квітах,
 Любимих  серцем,  дорогих.

 Відвертих  в  ласці  і  бажанні,
 Спокійних  в  погляді  своїм,
 Терпимих  до  любові  й  часу,
 І  нескінченними  в  красі.

 Де  кожна  зустріч  нам  принесла,
 Надію  й  вірність  дорогу,
 Коли  летів  тобі  назустріч,
 Неначе  шляху  не  було.

 І  я  нічого  не  боявся,
 І  був  готовий  до  всього...

 Піймати  цей  чудовий  настрій,
 Тепер  вдається  не  завжди,
 І  тільки  спомином  давнішнім,
 Він  відзивається  в  мені.

 Там  наша  молодість  гуляє,
 В  повітрі  й  листі  молодім,
 Мене  й  тебе  вона  кружляє,
 І  ми  с  тобою  молоді.

 Радієм  всьому,  як  ті  діти,
 Тримаєм  кожного  в  руці,
 Безмежно  молимось  на  квіти,
 Радієм  щастю  у  житті.

 Що  в  мене  ти,  а  в  тебе  я,
 І  ми  поєднані  з  тобою,
 Єдиним  поштовхом  душі,
 І  не  розлучимось  ніколи.

 Любов  співає  поміж  нас,
 І  відбивається  у  світі,
 Тебе  й  мене  чарує  знов,
 Нехай  щасливі  будуть  діти.

 Красиві  ми  і  молоді,
 Йдемо  дорогою  одною,
 І  є  усе  у  нас  в  житті,
 І  нам  не  треба  більш  нічого.

 Згадав  я  молодість  свою,
 Її  тепло  і  перші  квіти...


Рецензии