Признання 1

Знаєш сьогодні зранку я прокинувся і зрозумів що ти ніколи не будеш моєю
ніколи не будеш моєю
ніколи не будеш
ніколи
моєю ти будеш хіба що у снах у пошлих фантазіях і час від часу у добрих спогадах
знаєш мені цікаво а я буду в тобі?
ти будеш мене згадувати?
Чи будеш випадково називати свого хлопця моїм ім’ям?
Чи будеш розказувати про мене своїм дітям?
ти знаєш для мене це важливо
кажуть що кохання як повітря
але повітря важливіше
Бо ми дихаємо одним повітрям
подивися зараз на сонце
я теж на нього дивлюся ,ми дивимося на один і той самий предмет
це робить нас ближчими
я надіюсь що ти так як і я п’єш чай зранку
хоча я навіть не знаю чи ти любиш чай
чи ти любиш вишні
які квіти ти любиш
навіть який твій любимий колір
в тебе дуже гарне волосся
дуже гарні очі і посмішка
посмішка в тебе чарівна
я бережу твій зажим для волосся
і в мене є твоя заколка
вони пахнуть тобою
вони знають тебе на відміну від мене
але нічого
чесно
коли ти все таки з’явишся в моєму житті то все стане іншим ми станемо іншими почнуться обнадіяні погляди ,делікатні дотики ,безсонні очі,безперервні телефонні дзвінки,одні думки на двох,одна парасолька в дощ, ранішні пробіжки вдвох,вечірні походи в кіно,знайомство з ттвоєю мамою,маленькі сварки ,соннати підвікном,пікніки,спільні походи в магазин,поцілунки в громадьськомутранспорті,зоряні ночі,сонячні дні,пускання повітряного змія твої і моїдрузі,признання в коханні,довіра і спокій просто спокій
це все ще буде головне залишайся зі мною
назавжди залишайся
і все обіцяю буде
тільки будь зі мною
хоча це утопія це просто хворі фантазії
але надія помирає остання
і то від самовбивства


Рецензии