Ос нь

Дивишся в вікно і розумієш - осінь
рання осінь "коханка смерті"
осінь
для декого недавня осінь була останньою
курва
стає страшно
зараз просто хотілося б просто посидіти глибоко в лісі
на жовтому листі - на мертвому листі
просто посидіти і осмислити задум осені
шо вона готує мені цього разу
хотя осінь не завжди асоціюється з чимось похмурим та протухшим
для мене осінь часто буває в такому собі стилі аля-романтік
коли йдеш просто в теплому хоча і поношеному светрі
а під ногами хрустить листя
з усіх сторін летить листя
тебе укутує листя
мертве але таке красиве листя
це прекрасно
це довершено
це божественно
Бог мабуть створив осінь для вітпочинку а ми вже перетворили її на буденність
на страшну буденність
освіта-дім-ліжко і безкінченні думки і обіцянки самому собі про те що ти змінеш світ про те що ти зможе але..-освіта-дім-...
Осінь в мені
осінь в мені не поміщається
Але осінь в мені назавжди


Рецензии