Дочке

Маленьке  серденько  моє,
 Надія  і  життя,
 Тремтить  душа  у  боротьбі,
 Росте  і  розквіта.

 Світліє  день,  і  при  тобі,
 Цвіте  земля,
 Радіє  сонцю,  і  тобі,
 Ти  зіронько  моя.

 Чарівне  зернятко  моє,
 Продовження  життя,
 Рідненька  усмішка  твоя  -
 І  рветься  вверх  душа.

 П’янить  любов’ю  до  тебе,
 Безмежнеє  буття,
 Сьогодні  сповнена  тепла,
 Цвіте  душа,  співа.

 Бажання  бачити  тебе,
 Постійне  і  живе,
 Принесла  щастя  ти  мені,
 І  радість  у  життя.

 Світліє  небо  і  зоря,
 Бере  життя  своє,
 Росте  цвіточок  на  землі,
 І  пісеньку  співа,

 Яка  чудова  в  нас  земля,
 Прекрасним  є  життя,
 Смієшся  сонцю  і  землі,
 Надію  сповива.

 Даруєш  квітам  доброту,
 У  полі  і  в  садку,
 Береш  ти  ніжність  від  землі,
 Любов  і  красоту.

 Чаруєш  поглядом  своїм,
 Ти  близьких  і  людей,
 Дитячим  баченням  речей,
 І  мудрості  слова.

 Відкрите  серце  і  душа,
 Дитяча  простота,
 Приносить  радість  у  серця,
 І  тішить  сивину.

 Відлуння  голосу  твого,
 Звучить  в  моїй  душі,
 Іскриться  сонце  у  тобі,
 І  я  живу.  Щасти.

 Люби,  співай  і  бережи,
 Надію  у  собі,
 Маленьке  сонечко  моє,
 Любиме  й  дороге.


Рецензии