Головне отримати задоволення

Інколи, важко зрозуміти, де брехня, а де вже починається правда. Ти не замислюєшся, де,коли, з ким,як. Тобі байдуже. Головне – отримати задоволення. Але від чого?? Не знаєш, бо ще сам у пошуку. Це змушує рухатись вперед, але нащо? Можна сидіти, робити вигляд, втомленого, змученого робітника, який ніби-то відпрацював 48 годин, а насправді, ти тільки-но встав з постілі. Чи навпаки. Нащо?
Ти загубився. Не можеш знайти вихід.
А він є?  - спитаєш ти?
Так,він, є, бо ти якось потрапив же сюди,  - відповім тобі,я, я який сам не знає,що робити. Але гарно дає поради і вирішує чужі проблеми.
Ти починаєш заздрити мені, а я тобі. І так ми опинимось в світі заздрощів, смутку, ненависті і т.д. а все через те, що хтось не зміг промовчати, чи просто не зміг втриматись.
Що з цього вийде? Одні питання, а коли будуть відповіді? І знов питання. Ніхто не знає, всі можуть лише допомогти поставити наступне запитання, а нащо воно мені.  Ось і знов.
Треба з цим,щось робити, - думаю я.
Так,треба, - відповідає моє друге я.
Останнім часом, почала помічати, що в мене дуже часто проявляється роздвоєння особистості. Ні,це траплялось і раніше, але не такі, яскраві, вони були. Інколи, сидиш, пишеш, читаєш в голос, і тобі здається, що ти вже не один. В тебе все добре, не має питання, є тільки відповіді. Але тільки-но ти додрукуєш, поставиш крапку, закриєш кришку ноутбука і все. Починається знов світ питань. І тобі знов стає байдуже, головне  - отримати задоволення…


Рецензии