Голос Господа нашего

И сказал мне голос Небес и Тверди:
"-Не ищи меня далеко, Я в сердце твоем.
Ты радуешься, и Я радуюсь вместе с тобой.
Ты страдаешь, и Я страдаю вместе с тобой.
Ты ропщешь, и Я ропщу вместе с тобой.
Ты учишься, и Я учусь вместе с тобой.
Я Частичка от Огромного Меня,
Я прибываю Там и Здесь одновременно.
Люби меня маленького и большого
И Я не оставлю тебя и, в радостях и в горестях.
Аминь.

------
   Голос Господа нашого.

І сказав мені голос Небес та тверді
"-Не шукай мене далеко, Я в серці твоєму.
Ти радієш, і Я радію разом з тобою.
Ти страждаєш, і Я страждаю разом з тобою.
Ти нарікаєш, і Я нарікаю разом з тобою.
Ти вчишся, і Я вчуся разом з тобою.
Я Частинка від Великого Мене,
Я прибуваю Там і Тут одночасно.
Любіть мене маленького і великого
І Я не залишу тебе і в радощах і в жалі.
Амінь.


Рецензии