Смiхотушка пародия на телерекламу

Раніш я дуже любила посміятися (не над кимсь, а просто посміятися від душі), а ще любила кума (ну й він мене). Тепер, коли мені поставили у рота протези, я перестала сміятися. Бо думаю як засміюсь, то протези вилетять з рота та ще когось покусають. З кумом перестала цілуватися: думаю буду цілуватися, а він проковтне мої протези. Що тоді робити?
Чоловік мій погано бачить, шарить руками по кімнаті й каже: «Куди поділася моя Сміхотуффка?» А я сміюся тільки про себе: «Нехай пошукає».
Життя захмарилося й стало нетерпляче. От тут мені добрі люди й порадили придбати чудодійний засіб «Корегу».
Я знов стала Сміхотушкою. Ще й якою! Кум частіше став навідуватися. Більш усього зрадів чоловік. Чує як його Сміхотуффка регоче – значить удома, й шукати не треба. А ще й питає: «А такий засіб для язика є?, Я б пів пенсії за нього віддав би. Та ще такий засіб придався б для другого міста, щоб кум не залицявся».


Рецензии