Вiдважнi рибаки

У суботу якось ранком
До Грицька я взяв зайшов,
-Де це Гриша? Кажу жінці-
То ще вранці на рибалку він пішов.

І мені тут захотілось
 порибалити із ним
Вийшов з двору тут назустріч
Йде мені Максим.

Все що треба для рибалки
Снасті всі в нього на ять ,
Бо він так давно рибаче
Мабуть з гачком років пять.

То візьми кажу мене з собою ! ...
Вишню вудочку даси?
А я збігаю в шашличну...
Та візьму літруху й ковбаси.

Торбу враз ми тут зібрали
На автобус посідали.
Їхать нам на сахарний завод
Там рибаче весь народ .

Місяць Березень кінчався
Сніг на полі де не де остався ,
Крига зовсім постаріла
Подірчавіла і почорніла.

Тільки як нам до Грицька добратись?
Тут із краю можна проламатись.
Заглядали й міркували,лізли вже на чотирьох,
На кінець ми до Грицька добрались.

Вже рибалили у трьох, сонце з неба припікало ,
Вже на дворі тепло стало .
Гриша окуня тягає,в мене йдуть одні лини ,
Максим щуку витягає i намокли вже штани.

Вже бравенько наловили
І пора перекусить,
Максим пляшку виставляє
Якраз час її розпить.

До Максима ми зійшлися,раді всі ми без кінця
Ковбасою закусили і дійшли до холодця.
Третій раз ковтнуть не вспіли
І на дно так і зашуміли...

Ледь я вибравсь на крижину
Максим з Гришою бульби пускають
На все горло викрикають .

-Калавур! Спасайте люди !
Ще хвилину і їх не буде..
Тут прибігли із баграми
Мужики із вірьовками.

Гришу враз піймали за штани.
І на берег притягли .
А Максим бульби пускає...
Тільки воду попиває.

То появиться, то зникне,
Вже нічого він не крикне...
Накінець його піймали
Педве педве відкачали .

Отак з ними я друживсь
Чуть із світом не простивсь.
Тепер усiм я розкажу
Більше на рибалку не ходжу.


Рецензии