Зачаття Вакха

Зачаття Вакха

Я дощ. Я лью ні краплі повз. І я стекаю по стіні. Я звернуся і в жіночому крику, і в світі, відважно і влучно що бризнув на ліжко.

Я прорастаю через Місяць, дощаті підлоги скриплять, в шуми і весни ми взуті, наліт испарин, як засмага, нам не загадувати бажання, не падати знову з висоти.

Коли зняла тугу сукню, ти вирішилася від тягаря. Виблискують блискавки і струменя. Піт ллється. Серце завмирає. Гримить грім. У тебе віллю залишок сили. І піт окропит твій ланіт. За покровом днів за тінню століття за вздимлених прапорів. Ми зачнем бога, а не людину, чиї кучері златотканий льон.

Очі волошки, шкіра-м'ясо, кров і млеко. І в жилах сила і пристрасть, боротьба. В кістках напруга. В думках -піка і виноградна лоза. У дотиках-насолода. Благо. Мерехтіння дрогнутих свічок. Порфіри зім'яті, як треба. Розлитий у повітрі ялин. Під п'ятою тріщать зернові. Шерсть домашніх тварин і пласти підкорених земель під ноги кинуті, як шкури.

Мене ти пригощаєш як медом і вином. До тебе я смію доторкнутися. Я приходжу до тебе з дощем. Сиві плюгавi невижатi низько хмари. Куди нас винесе крива-куди нас віднесе рядок. Забутися в горячном маренні пристрасті. За пазухою-як у себе самого за Егідою, мені не треба хвилюватися. Це не чай ганяти по блюдцям і не переляки виливати, як самий смак доторкнутися до тебе, тебе закликати, і бажати, і прагнути, і аклать. Вчинком не образити дрібним, кроком підкорити не дрібним шажком і любовним почерком забруднити повітряно-грязьові ванни.

Я, як присяжний і я як наглядач. У всіх іпостасях. У всіх величинах. Перевершити мене-ні, не вдасться ні громовержцам, атлантам і исполинам. Повні заздрости всі особи, засмучені і все так повернути спрямовані погляди, і так - на мене. Ти мій друг ситцевий і бело-мiсячний. Висока башта, як стовп з вогню. Обдало як струмом, вогонь моїх чресел. Забутися в насолодi.

Сочиться твій мед. І про тіло ламаються слизькі пальці, і в п ’ яному угарі полум'я лиже мед. Підемо як дими, облетить все в тумані, поспадає колір і пожухне листя, і сила, помножена, знову прокинуться-всі м'язи натягнуті, як тятива. Вгризаються руки відчайдушній гончої, гризуть, як хорти, вівчаркою доб'ють, стягнути тебе з силою, скільки в ній сечі, роздягнувшись в нечленороздільні звуки і стогін, і під схлипування і як у забутті кидати на паланкін. Миготять перед очима квітчасті кліпи. Перебуваючи одночасно в твоєму лоні у всіх іпостасях фізіологічних реакцій, думках, у неспанних розставлених по периметру вартових, я піду непоміченим для датчиків руху, а на пальцях твій запах і декупаж..швидкоплинний мар'яж..відкриваються стулки від падіння на підлогу кинутих в пристрасті підвісок, ногами пинается кинутий наспіх і спавший, що заважає одяг.

Закладає вуха від перепаду тиску і надмірної напруги. Світло зливається в одну точку. Від дотику передаються маленькі розряди струму-статичної напруги.

Царапаеш нігтем мені смайлик на грудях.

Минулих перемог білена і рутина, що тягне як якір і просить на дно - але ти мені повинна народити сина, такого, як я, моя прийнявши зерно. Не пишуться пісні, не складуться звуки, останній розряд, як присвоєний приз, прощальний поцілунок, як танталові муки, і кров, Нарцис проливаючи, народиться квiтка нарцис.

Зіткнуться в ядерний розмах грановані кубки, складуться клинки, закликаючи на бій, але махонький, високо летить, ширяючого голубці під лебедем гнутися і пишатися собою. Все повинно пройти, як безневинна витівка, як прожите марення, і не втрачений шанс, як нива окроплена, тим, що терлось і стискається, і пущено стрілами, і прийнято в ціль. Ударно провели ми з тобою ці добу - погода погіршиться тут з кожним днем, але в рожевому - молочному малятку, вже бачиться бог під мухою, напідпитку. Хвилинна справа-так все вирішиться - і ти вирішишся, розкинувши капор, поділ подзадрав, пальцями в землю впившись, і виштовхнувши з утроби від сутичок, сина на горбок.

Весь у бруді, золі, оповитий пуповиною, і скользкою тіною лопнулого міхура, і пахне м'ясом, і з першим криком невинним, але без кінця грішний, як вся людська iстота- звірина..


Рецензии