Моя Лолiта

Перший раз здається мені, що люблю -
Життя - жменя палених зерен крізь пожухшее сито,
Твої гнучкі руки доторкнулися до керма -
Кабріолет з'їжджає по зробленим з колод плитам.

Я благаю тебе не дорослiй,
Не звідаєш клімаксу і целюліту,
Колір русявого волосся не чіпатиме протяг алей,
Любов непідробна, моя Лолiта.

Ти скромний непомітний сімейний затишок
Зволіла гамака моїх сплетених лоз серця,
Мої очі біснуваті пристрастю не брешуть -
Мені не виправдатися, але  бракуе сил озирнутися.

Лише тобі тоді я міг запропонувати
Пародію на кровозмішення
Щеплена черешок буде цвiсти і жити -
Мені за ним спостерігати –саме лихо.

Твоя машина їде в кювет
На величезній швидкості і обом кришка,
Чужа дитина під серцем - ти їдеш на червоне світло -
Але я люблю тебе, моя малишка.

Я цієї ночі багато що зможу,
Я цієї ночі можу більше ніж будь-коли,
Необережних узливань я не превозможу -
Боюся хлебнешь з лишком моеi отрути.

На користь ницiшого, манірний, ретированный жест -
Я не Гумберт Гумберт, і навіть не Набоков,
Я брудний пес сексу - в очах карих жовч та леп-
Я манiакален і живу однобоко.

Я не можу на людях виявляти почуттів -
Немислима серця мого агонія,
Тварина перелякана в хмизу почуттів
Трепещется в гущавинi власного беззаконня.

Невикористан запас потужності в пазурах,
Ти мені сшиваешь ниткою скроню -
Рекламне чтиво перетвориться в порох,
Неон велюром вкрие мотелю ганок.

Моє серце роздавлене, моє серце, пробите
Моя пристрасть пригнічена в клочьях розбитого серця,
Вона шукає тростини як мрія інваліда,
Руки геть від моеi Лолiти!

Коса сажень в плечах, штамповані морди,
Вона бачила колір ваших асигнацій,
Ви витирали їй пудру - вона дивилася гордо,
Аналізи не розгадали ДНК комбінацій.

І я втрачав дар мови, я був знову сердитим,
Від удару під дих я знову воскресну,
Де ж ти моя Лолiта?
Здичавілому злістю мені в сорочці тісно.

І коли ворог розгорне мій щоденник пречестний
Подивлюся в обличчя поглядом героя з книг,
Ти світло мого життя, з тобою я всеможний,
Де ти, вернись, вернись моя Лолiта обожнювана.

Я був необережний, нерозбірливий у зв'язках,
Життя пожухли зерна крізь жоркле світло,
Пухлина пристрасті отрутою серце живить,
Вона ногами брикається у антибіотика слід.

Я не можу на людях виявляти почуттів,
Публічна любов - гамівна сорочка,
Ти ниткою мені зашиваешь скроню -
Від пристрасті тобі стає страшно и соромно.

Крик в яснах, гортань, щелепи зімкнуть рот,
Однорідно злипаясь тремтітилими жалами,
Крізь жалюзі неясне впаде світло
Ми застигнем блідими фігурками Орігамі.

В мотелі - шум, гамір, коридор на вухах,
Я тобі подаю келих з клофеліном,
До тебе сплячої жаркій потім доторкнусь,
Задумлива мрійливість уві сні, моя Ундіна.

Моє серце розпиляно на шматки,
Стаю податливiший за густу піну,
Драглистою вологою наш мотель занесе,
Я перенесу твої зради як гучний мiсяць.

І якщо представитися мені на чуть-чуть,
Знову побачити ім'я твоє друкованою думкою,
Лише одним хотів я тоді б стати -
Що обіймає тебе друкованої дужкою.

Кішка гуляє сама по собі,
І іноді заграє з мишкою,
Я не мишка, а очеретяний кіт,
Я дуже люблю свою коротку стрижку.

Твоя магія, чари, ти е..ешься, як кішка,
І впялив шприцом у мене очі сірі,
Шукаєш у вчинку моєму помилку.
(Вона весь час у себе на думці,
Готова потрошити листок плодової мушкою,
Навіть коли сидить на мені
Залишається самої по собі кішкою.

Вона пройде по вулиці
Цілою і неушкодженою,
Господа присяжні засідателі!
Руки геть вiд моеi Лолiти!

Моє серце пружинится, їжиться тут,
Мені помста в серці свердлить заточеною викруткою,
Я дістаю свій промаслений кольт,
Любов з подкошеними ногами
Під кулями біжить вісімкою iз кута в кут..


Рецензии