До свiтлiй шкiрi пiдходить кров i чорна краватка

До світлій шкірі підходить кров і чорна краватка,
Запах меду, ванілі, льону і легкий тютюн.
Все, що є, я поставив на крапленую карту,
Засукавши рукави, розстебнувши комір,
Іржавий флюгер зламали вітри і зради,
Запах солі, торкання нижче стегна,
З цим поглядом я стану до тебе відвертим,
Ти відкриєш мені все, що сталося вчора.
Іскри уздовж по асфальту від швидкої ходи,
Підбирає маршрутка, її номер -03,
А поблизу у пупка, і всередині глибокої глотки,
Одноокі шукають тебе ліхтарі.
Прощу тобі все, що ти навіть не зможеш,
У спермі і губної помади ти лежатимеш на столi,
Я стріляю по цілям, навіть кулі мені ради,
Раскрошив «молоко», і потрапивши на стіл.
Життя - безневинне зло, байдужі особи,
У свіжій пам'яті сусідить крик і гра,
Перепалки з друзями і бите скло,
Гори трупів і запах багаття.
Від обіймів твоїх знову мурашки по шкірі,
І захід осідає сливовим вином.
І продавши свою смерть, як і життя, дорожче,
Залишається задовольнятися лише сном.


Рецензии