Вiд самотностi сховатися хочу

Від самотності сховатися хочу-
Як сьогоденням жити тяжко.
Ліжко - картковий будиночок-
І безбожні фантазії на ніч.

Я скажу тобі таємницю -
Збуджуючись від томного погляду,
Я вважаю по пальцях-
Наші ночі і дні, як нагороди.

Від самотності ховаюся
- Я знаходжу це марною справою,
І безпристрасно зустрічаю
Я зайвий шерех перед розкритої дверима.

Уві сні тобі посміхаюся,
Ти дзеркалиш сміхом,
І безпричинна радість-
Вже не служить втіхою.

Я хворий щастям і світлом,
Але делікатність не в цьому,
До чого гріх і ледарство-
- Я зберіг до тебе вірність.

Я шкодую, як раніше,
Що минуле безтурботно,
І особисте нез'ясовно,
А важливе ніжно настільки.

Всі наші сни так схожі -
І почуття провини покидає,
За те що ми були такими,
За те, що іншими не стали..

Ми зривалися на старті,
Ми стукали в одні і ті ж двері,
Були лагідною матір'ю,
Були хижої за звірину.

Ми просили ради,
Благали прощення,
І любов нам давала
Щастя та втішення.

Швидкоплинні блага
І випадкові зустрічі,
Адже Я тільки з тобою -
А з зайвими не помічений.

Ти торкаєшся сукні,
Ти торкаєшся легкої вуалі,
Зі спини мені в потилицю з портрета
Напружено цілиться товариш Сталін.


Рецензии