Cупердiвчина

Ось велика влада-на землі-імена!
 Я ношу їх під серцем, як знаки і мітки,
 Все, що вичавить зла пам'ять,
 Згадую я їх-беручи по одному, як пiгулки, дай Боже, не даремно.

 І вітер сипле розрахунковий пісок в пісочний годинник,
 Все, що довго шукали чекали люди-як звірі в клітці,
 Все, що  викроювае скнарість, жадібність,
 Збереже і зігріє затишне домашне вогнище.

 Все, що не стерпить совість, і буде в тому, бездоганна
 Все що мене калічить і що мене старанно пече!
 Це спрага велика знати цих жінок -,
 Це ні, не врятуватися - це вічно горіти. Це чітко.

 Це вічно відчувати ношу під серцем,
 Це так вирує, це повільно тліти,
 Це все, що всередині назавжди понівечити,
 Це боляче страждати, але так і не пробачити, ні ж, немає.

 Це жадібно просити, як завжди, не колінах -
 Це повзати на череві, і боляче ковтати,
 Це вічно в себе потрапляти, як у мішені,
 Це просто себе на сміх-взяти і розтоптати.

 Це тверде слово, спускати, як нанівець,
 Це вічно боятися, умножаясь в гріху,
 Це себе для них вивернути навиворіт -
 Це таємниці наявно, і думки в труті..

 Це голе дитинство і зарозумілість,
 Це голий розрахунок і розплата за тисячу гріхів,
 Це крохоборство для почуттів і їх і скупердяйство,
 Так (розріджене) у рядки моїх многомутних віршів..

 Це свічки чадять і стікають в недогарки,
 Це серце, як камінь, а обійми-сітки,
 Це слабкість не твердість і твердість не тест на стійкість,
 Це тільки слова. Це тільки вірші.

 І мені немає жалю і мій лише жеребок на біс без повинною,
 І ніхто не виконає жоден каприз,
 І мені немає здійснення заповітних бажань,
 І мій шлях знизу вгору тільки вниз..

 Це час свого обвуглити своє в'янення,
 Це час ніяковіти - це час стогнати,
 В льохах ховати своє серце і віру,
 Це час покаяння, час стогнати..

 Це час покаже нам особистим прикладом,
 Це так йшло нам як одяг, що відтепер нам душу не пекло,
 Що приходило як річка, і пішло піском крізь пальці,
 Це час для нас остаточно пішло..

 І соромитися себе і до чого і закликати, боляче жалітися з серцем,
 Та недовго розраховувати, маятися десь, чогось шукати,
 Це серце на пробу - так кинуте помахом на рейки,
 Показавши для мене всьому світу жорстокість і дати мати над собою владу.

 Як на страту я себе виводжу. Знову роздягненим,
 Я поклони всім б'ю і прошу зекономити інших
 Низько вклоняюся в пояс у все, що є сторони світла.
 Це я написав «супергерл» http://www.proza.ru/2011/04/29/32 для ЖИВИХ!!!


Рецензии