Благочестива Марта

Благочестива Марта
Олексій Сергієнко 2

Ганс Гельмут Кирст. ФАБРИКА ОФИЦЕРОВ.
— Я беременна не от тебя. Есть ведь и другие, и они не ждут, пока станут лейтенантами».


Свідомий вибір - важкий тягар
Відмовиш – нам доведеться розлучитися на час,
Не згодна - доведеться розлучитися навіки,
Господь в дар дав вибір та життя людини.
Мурашки по шкірі, зводять судоми тіло -
Марта, через місяць я стану офіцером.
Тобі iздить зі мною по всіх гарнізонам,
Вся жіноча вірність проявляється в шторми.
Вся відданість, надійність, згуртований тил,
Коли ти втомився і вже немає більше сил.
Я був претендентом, і був кар'єристом,
І щоб отримати тебе писав тобі листи.
І щоб позначити свое ставлення,
Сам Бог диктував мені слова для прощення.
Але вистачить долю катувати Талiоном,
Надія - в собі, а помірність - в лоні.
Свідомий вибір - важкий тягар.
Марта, через місяць я стану офіцером!
Своїми долонями ляжуть погони,
І зірки засосами будуть рости-ембріони,
Примножиться, помножаться, рости в розмірах,
Через місяць лише я буду офіцером.
Я нову форму сотню разів переміряв,
Я справно служив, і словом, і ділом.
Мене так вчили, козиряти все ж, а думати.
І за принцип стояти, і кулаком в морду сунути.
На нашій вулиці скоро буде свято,
У нас буде будинок і квітів палісадник.
У нас народяться здорові діти,
Ми будемо щасливою родиною на світі.
Посадимо ж троянди, ти їх любиш, я знаю,
Я зроблю все, як мені тільки ти скажеш.
Я виросту ще. Я найголовнішим буду.
Це буде все правда, не покладаючись на диво.
Побачиш - на мене всі будуть рівнятися.
Я буду прикладом - адже я не прогинався.
Марта, ти бачиш, я стану офіцером.
Вже не хлопчисько - я і тепер перший.
Дивись - я вперше стою на колінах -
Величезна життя розкрила мені двері.
Марта, чому ти відводиш очі?
Чому по щоках проїхала сльоза?
Так, це вже точно, свято зі сльозами на очах.
Я знаю, ти цього рада, як я.
Ти, що поперхнулась? У тебе ламається голос.
Я дуже люблю твое гарне волосся.
Я люблю тебе, і негода,
Ми один одного варті - і нас чекає в житті щастя.
Що за голос за дверима, якого мутанта?
- Є ті, хто не чекають моменту,
Коли стануть лейтенантами.
Щоб зробити пропозицію
Не треба бути лейтенантом.

http://www.stihi.ru/2011/05/04/6341 Благочестивая Марта


Рецензии