Калiф на годину

Кожну ніч, відкриваючи очі в темряві,
Прикидаючи, скільки спати залишилося,
Кожну ніч, не шкодуючи, відривати від себе,
І знати, що силам втома перечить звично.

Кожну ніч, залишаючись каліфом на годину,
Мріючи про благо, піклуючись про тіло,
В обіймах цих горлиці себе потопати
Златий телець в розкішній піні.

Кожну ніч, як благу звістку солов'ї
Доносять чудові плоди саду,
Кожну ніч як наложниці співають про кохання,
А я не вірю в «любов з першого погляду».

Кожну ніч, залишаючись каліфом на годину,
Плекаючи замки і церкви, свої Сорбонни,
Кожну ніч, як в перший раз,
Я залишаюся Щеням безрідним.

Я б хотів так ампутувати жанр,
Щоб нічого не хотілося, але все додавалося,
Без зайвих зусиль і суєти,
Але це чи так, уже багато, чи мало?!

Кожну ніч менади мені співають про кохання,
Плід, що несуть мені, свіжий і вишуканий,
І я тицяю пальцем в ту, що жадаю,
І продовжую нездійсненну місію.

Так що я продовжував, катував, благав,
Я жив, насолоджувався, я жив цім стражданням,
Кожну ніч я божився і поклявся, що я,
Що люблю тебе вб'ю тебе, курво!

Кожну ніч мені приводять,
Вона приходить не Та,
І вона не одна, але хіба від цього легше,
А Та, а чи знає вона, але час від часу не легше.

Кожен вік приращав все у двір, все собі,
А страждання серця, що з худoi вівці жмут вовни,
Щодня до запаморочення вважаючи сорок,
Себе проклинаю за те, що ми не разом.

Кожну ніч, залишаючись каліфом на годину,
В одязі дервіша, а це так багато,
Я виходжу і до болю в очах,
Дивлюся на безлюдну нічну дорогу.

Кожен, хто прожив своє життя в бідності,
Знає смак кожної молекули хліба,
Я з голодом серця до 21,
А в 21 тільки встиг пообідати.

Кожен жест навмисно, все для краси слів,
Все для безглуздою ласки, Його величність Випадок,
Замість Тебе і «щастя для нас»-
«Зiрка з вухами» і «дупа з ручкою».

Кожен день я проходжу повз,
Не залишаючи бульбашок і слідів на папері,
Може, хтось помітить все мою напругу-
І додасть для змащення петель вологи.

Що відбувається зі мною, повз всiх подій,
І чому так, нічого не відбувається,
І всюди все суєта, х..ета,
І я сам від себе «роблю ноги».

Перманентна сльота, мій світ, вальяжний
Я блюю цинізмом і мочусь на стіни,
Кожну ніч я, ослаблий вампір
Дрочiв на твою фотографію у себе на коліні.

Кожну ніч менади співають про кохання,
Плід, що несуть мені, свіжий і вишуканий,
І мене обурює від всієї цієї любові -
Тут «з-за всіх щілин» протягає оптимізмом.

Я напишу листа, я тобі напишу,
Як мало сил залишилося зовсім,
Напишу я тобі, я про все напишу,
Своїм на подъ..б, чужим на заздрість.

Я чекав нашої зустрічі-
Але час від часу не легше
Кожну ніч, нагороджуючи себе тумаком, стусаном,
Запотиличником і різкої підсічкою.

Кожну ніч просідати гамаком,
Жовтіти сторінкою і коптитися свічкою.
Кожну ніч я зустрічаю крихітний світ-
Чудової роботи, механіки, складаний.

Я помічаю на ньому згаслий азарт,
Задирок, подряпин, глибоких подряпин,
Щоночі в собі зло укладати,
Воно не піде і його не убуде,
Марно намагатися себе вгамувати -
Цей також безглуздо,
Як злягання при людях.

Я відкидаю знову. Я спалюю текст.
Будь то моя проза чи текст Женевських конвенцій
Вугільна жижа, деревний тріск
А у мене в запасі «лялька» індульгенцій.

http://www.proza.ru/2012/08/30/1330 Халиф на час. Каждую ночь- оригинал


Рецензии