Нiчого особистого

Нічого особистого -
Це небо нас так привчило боятися,
На косих і хворих,
Що ось - ось і нас сильно вдарить по яйцях.

Світ суворий,
Але нічого кращого я просто не бачу,
Я не невдачливий псих,
З продавленим і зруйнованим дахом.

Нічого особистого -
І свого щастя я починаю соромитися,
За те, що не попередив,
За спонтанний вибух моїх інтонацій.

За що, ніж лякають дітей,
За те, чого не стерпить щоденник,
За твій дерзновенний запал,
Тобі ліплять ярлик, що ти псих...

Сонячний промінь -
Та невідома сила,
Що мене підняла над землею,
Вона і її заворожила.

Від великої любові швидко старіють,
Потім просочена спiдня майка,
Срібло почорніє
А серце - помре жебраком.

Коли ти приїдеш з повітряного замку,
З втомленим поглядом, зовсім як у повії,
Я буду зустрічати тебе за руку,
Як пакет «дякуємо за покупку».

Я твій нервовий і ласкавий хлопчик,
Ти моя мука, ти моє зло,
Я відображаюсь, як сонячний зайчик,
Від погляду тонованого твого скла.

І цю зустріч хочу спритно підлаштувати,
І ретельно так підбираю слова,
Рояль содомирує з бджолиним роєм
У Далi від безсоння болить голова...

Я починаю власне розслідування,
Скоро я вийду в ефір,
І користуючись нагодою, заради тебе,
Я ХОЧУ ПІДІРВАТИ ЦЕЙ СВІТ!


Рецензии