Я - це отрута!

Я - це отрута!
(http://www.stihi.ru/2011/04/09/4697 Я- это яд!)

Якщо ти - це я!
Ну а я - хто стріляє в упор,
Ну а я - це отрута,
І між нами лише брехня-це дурниця!
Це я, хто повірив,
Це я, хто вирішив,
Мені тут кожен до болю знайомий,
Ми завжди знищимо чужі посіви,
І лише той, хто не спійманий - є злодій.
Якщо ти - це я,
Це я, хто стріляв по своїм,
Це і є мій реванш -
Ти вирішиш, що я «куплений» іншим,
Це я необачно, це я так загадково,
Так відчайдушно «клав» на інших,
Мені плювати, хто не вірить,
Адже це не їхня справа.
А я особисто здоровий, і не псих.
Якщо помста-це все,
Якщо помста розставить все по місцях
Це і є моя спокуса -
І пощади не буде ворогам.
Це я, хто позбувся
Від нецікавих,
І від нудних, втомлених друзів,
Це я хто привів в це місце без попиту
І без жалю сказав: «вбий».
Це є твій урок
Твоя парта і ткацький верстат.
Твоє сонце і скелі, і праве діло,
Твоє щастя і горла ковток
Правду Твою напишуть
В зошитах всі діти,
А поети прочитають напам'ять,
Я не вірив у комплекси брехливих рад,
Нехай поплачется слабкий і боягуз.
Якщо ми не підемо,
А залишимося жити і любити,
То від нових порядків всім стане нудно,
І як вовкам захочеться вити,
Як раніше не було,
Так фатальна помилка,
Що без мата не пояснити
Моє гасло і спіч-програма
«Цікавіше ми будемо жити!!!!»

Нас не доучили,
І нас не запитали,
Скільки ложок цукру класти -
Я не знав раніше жінок,
Але в руках рушниця-
Молюся, щоб випала масть!

Ти як гонча,
Мученик правди, стріляєш,
Тільки знаючи лише свій інтерес,
Я без злості і заздрості,
Хоча не знаючи,
Що за заварив кашу я або вліз..

Ми прихильники віри та правди,
Сузір'ям світла оперуємо досхочу!
Наш мотор це страх,
А наш комплекс - біч Божий,
А перемогу ми бачимо лише в снах,
Це не час для спокою,
Для стікання фатальних хвилин,
Ну і ти мій товариш, збройовий геній,
Або хам, або сноб, або шахрай?
Це я загартовував вас в боротьбі, трясся вашiй матерi,
Це я вам писав молоком!
Електричної лампочкою грів ваші листи
Обличчя  вам підправив кулаком.

І без штампів, кліше,
Без Вітчизни, але з правом на помсту,
Я прийду в кожен дім,
Ну а вас-догори ногами,
Хоч ви й не встигли поїсти.
Я лишу вас і сніданку, тепла і світла,
Дам лише шматок хліба та води,
Щоб ви стали мудрішими і знали про це -
Ми з вами - вимираючий вид з середовища.

Якщо ти - це я, а я - це друг або ворог -
Якщо смів, як кулак,
Якщо чесний, як серце собаки,
Якщо правда і совість,
У рухаючем серце,
Дозволяє частити його такт-
Кроком руш, кроком руш,
Кроком руш, кроком руш.


Рецензии