Не заважайте нам

Не заважайте нам, не заважайте,
Ми так довго прагнули потрапити сюди,
Ми так довго клялися, що ми зустрінемося,
І нас зустрінуть пісок і вода...

А любов адже тоді фантастична -
Коли знаєш, що не пощастить,
Розмови всі істеричні -
Що все пройде... зможеш втiшитись..

Не заважайте, не треба заздрiти,
І не спинiть її поцілунок,
Я можу вдарити - не перевіряй,
Не встигнеш і оком моргнути!

Ну а жінки, що ви витріщилися,
На кутастий розмах моїх плечей,
Вам би звіра в ліжко хамоватого,
Щоб змусив віддатися і текти!

Не звертай уваги - нехай дивляться всі,
Нехай усі бачать як мені добре!
Я хотів, щоб ти була щаслива,
Як я счастлив. що тебе я знайшов!

Так, ми можемо любити не криючись,
А любити всьому світу на зло,
Це буде жорстокою реальністю,
Так жахливою, що межує зі сном!

Я втомився спотикатися у поспішності-
Я втомився час не квапити,
Тіє майбуття і невідомость,
Щоб тебе знайти і любити.

І зараз, навіть, право, не віриться,
Що ти знову в обіймах моїх,
Немов ніч прийшла, повномiсячна,
І ми ділимо цей сон на двох...

І зараз лише простір без часу,
Танцмайданчик і глядацький зал,
Ти на першому тижні вагітності -
Але я про це не знаю...

Ми на крові клялися, що ми зустрінемося,
І ми зустрілися тут назавжди,
А сумніви, і неправдиві свідчення
Нехай з собою забирає вода...

http://arthur-46.livejournal.com/20963.html -пiсня
Не мешайте нам http://www.stihi.ru/2011/04/09/5836


Рецензии