Hapisane rehinde

.


Рецензии
Hapisane rehinde

Yeniden cürmü meşhutta soydular,
arifane meydana gelerek karşıdan;
yeniden manşet eyadime koydular,
zoraki arabasına çekerek çarşıdan...
Banaysa bu hepsi mezahim etmez;
baştan başa benim için farketmez!

Imdi ben aynı şekilde kapallandım:
basamadım zamanında yerimden;
imdi ben aynı suçustu yakalandım:
adamadım çalıntı malı gerimden....
Banaysa bu hepsi mezahim etmez;
baştan başa benim için farketmez!

Cinai şube tekrar cedire beni sıktı,
birazdan cezai mesele indi serime;
ramozani tekrar pandize beni tıktı,
kamera rezelerini setretti üzerime...
Banaysa bu hepsi mezahim etmez;
baştan başa benim için farketmez!

Işte gardiyanlar vermiyor istirahat,
burdan oraya cebren beni ilediyor;
işte temiz havaya vermiyor ibahat,
her vakit nazar ve denetim ediyor...
Banaysa bu hepsi mezahim etmez;
baştan başa benim için farketmez!

Tekiden boğalar idiyor yargılama,
maddeye göre itham ibraz ederek;
tekiden zırvayla idiyor sorgulama,
beyhude zindan zalâmında ezerek...
Banaysa bu hepsi mezahim etmez;
baştan başa benim için farketmez!

Mahkeme kesin saati işte ve bastı,
nihai kararla hâkim davayı halletti:
vusta endaze müddeti işte ve astı,
kapalı hapisevi rejimine tayın etti...
Banaysa bu hepsi mezahim etmez;
baştan başa benim için farketmez!

Таёжный Волк   16.11.2012 17:05     Заявить о нарушении