Новий депутат

Надежда Мартынова Данчак
                Н О В И  Й         Д Е П У Т А Т  / сатира/


“Новий” пан,
На вибори пішов,
Дав свою кандидатуру,
Щоб не вляпатись, в натурі,
Запросив підтримку і халтуру,
Щоб кричали, голосили,
А вони до дошки приліпили,
Його пику з дуру.
За рекламу – чесно гроші “віддавав”,
Подарунки роздавав,
Наливав всім чарки,
Обіцяв і обнімав,
Взятки - то справжнісінькі давав,
Та на мітингах кричав:
“Все своє життя за вас стояв!”
Та за руку довго всіх вітав,
І за себе голосувати призивав...
А тут звідки  не візьмись,
Вискочив один із гурту,
Та сміливості набрався,
Та рішуче так спитався:
“А де буде ваша хата?
Де будете ви жити?
То, як часто, будете до нас ходити?
Чим поможете в натурі?
Бо збідніли ми до хурі,
Одежину носимо з війни,
Засалилися вже ми,
І чорніємо, як негри,
Та повзе вже наша хата –
Аж до лугу, та до річки,
Як спинити можемо це ми?”.
“То, не бійтеся нічого”,
Каже хрипло кандидат,
– Як дорвуся я до влади,
Ой, та що ж це я кажу, –
Коли в депутати попаду...
Буде манна й масло, все.
В кожній хаті, те і се.
Так розквітне наш багатий,
Український рідний край, –
Бо у Раді буду я кричати,
Та за вас горою там стояти,
/І грішми  собі “кармани” набивати/,
А за вас – я буду лозунги держати,
Кульки надувати, хто полізе,
Кулаком по морді так угрію,
Щоб усі побачили, почули,
За народ свій постояти як умію...

А народу, то що буде?
Не зурочили б ви люди!
Поговорити про що буде.
Кого може й заклеймити,
А мені допомогти,
Політично підрости,
І дібратися до Ради –
Заповітної мети!
 






Copyright: Надежда Мартынова Данчак, 2011
Свидетельство о публикации №11102275935


Рецензии