Cinai serafetim

.


Рецензии
Cinai şerafetim

Sahi patikayla ben ileri gidiyorum,
cinasal fahim şariate olarak zahip;
hırsızlama ben hareket ediyorum,
kendi yaşantıma hep olarak sahip.

Mücahede ederim izzetim uğrunda,
muttariden olarak hepsine amade;
mücaseret ederim dirimin zorunda,
müebbeden kalarak dahilen azade.

Daima ben rest hayatıma çekerim,
muta ivazan muteber uran alarak;
daima ben gerelti içinden sekerim,
kani kavramla giden fidai kalarak.

Vire zarbolar dener beni devirmek,
rasin mevzimden asla veli kaymam;
vire zarbolar sayeder beni evirmek,
kutsi kavaninden asla veli caymam!

Ben dirin zagonu zati nakzetmem,
nice de bana cesedi zahme vereler;
ben rezil kurdun ismi kabzetmem,
nice de şevk ü men rehime sereler!

Metazori edemezler irademe tesir,
cahiyen sehpada beni bile yaksalar;
metazori veremezler zihnimi yesir,
ebediyen kafese beni bile taksalar!

Kimse ruhumu recefan ila yaramaz,
daha erken şehit merdane olurum;
kimse halta gerdanım ila saramaz,
daha erken morto şerefle bulurum!

Âcizane ben olmam tapan ve nadim,
beyarı manca mesabemle batmam;
âcizane ben olmam camal ve hadim,
beyarı menal mefharetimi satmam!

Misal ahzetmem dünevi rezailden,
sırasına kaçarak lânetli heriflerin;
feragat etmem manevi fezailden,
rehini saparak nahvetli şeriflerin!

Muhanat gibi geçmem tornistana:
kaydıhayat şartiyle doğru giderim;
âhadinas gibi geçmem kabristana:
çorna salibini payana dek yederim!

Таёжный Волк   16.11.2012 16:56     Заявить о нарушении