Размышления о праведности

   Кстати, жгли и пытали инквизиторы  кого и за что? Жгли всех подряд, кто неугоден был, и жгли не потому, что Христос так велел когда-то, а всякие там отморозки со своими садистскими потребностями, которые к  славе Иисуса примазались, типа судьи нравов.
  Магия и религии тесно повязаны между собою, ибо каждая словеса вымолвленная имеет энергооболочку и без разницы религиозником ли, атеистом ли, чернокнижником ли, или любителем читать библию сзади вперед, как евреи читают это не важно. Все слова сказанные кем либо и когда либо, имеют магический шифр и значение.
  Я есть эзотерик, который рассматривает мир целостно, иудею, мусульманину, христианину, вудисту, нудисту, друиду...я найду что сказать. Главное, что я  стараюсь общаться лишь с теми людьми, кто этого захотел сам, не люблю навязываться.

--------------
  Роздуми про праведність
  До речі, палили і катували інквізитори кого і за що?  Палили всіх підряд, хто неугодний був, і палили не тому, що Христос так велів колись, а всякі там відморозки зі своїми садистськими потребами, які до слави Ісуса примазались, типу судді моралі.
   Магія і релігії тісно пов'язані між собою, бо кожна словеса вимовлене має енергообгортку і без різниці релігійник чи, атеїстом чи, чаклуном чи, або любителем читати Біблію ззаду вперед, як євреї читають це не важливо.  Всі слова сказані кимось і коли небудь, мають магічний шифр і значення.
   Я є езотерик, який розглядає світ цілісно, іудеєві, мусульманину, християнину, вудісту, нудисту, друїди ... я знайду що сказати.  Головне, що я намагаюся спілкуватися лише з тими людьми, хто цього захотів сам, не люблю нав'язуватися.


Рецензии