Найдорожча у св т людина!

                Рідний батько, живи!
                Рідна мати, живи!
                Найсвятіше для мене-це
                Ви!
 У кожного є найдорожча у світі людина, яка розуміє тебе, завжди підтримує, хвилюється за тебе і радіє твоїм успіхом. В мене є дві нйдорожчі людини-це мої батьки.Батьки виховують у дітей почуття, взаємоповаги, щирості, поваги до страших. "Роби так, щоб батьку-матері не соромно було",-говорить народна мудрість.Батьки-приклад для наслідування. А тому кожен їх вчинок, кожне слово мають особливу вагу. Тих, хто не слухав батьків, відкидав їх життєвий досвід, народ попереджає:"Не слухаєш тата-послухаєш ката". У нас дружня сім'я, а на чолі її-наш тато. Я дуже люблю свого батька. Мені подобаються хвилини, які ми проводемо разом.Тато суворий і вимогливий, а любов до мене у нього стриманна.Недарма кажуть, що дітей треба любити так, щоб вони цього не знали. Саме така батькова любов. Батько часто сварить мене, але досить його погляду і я ладна зробити все можливе, аби тільки він не сердився. Інколи мені здається, ніби тато надто суворий і я ображаюсь.Але минає час і я розумію, що він був правий. Мій тато-суворий, але сраведливий і люблячий!
 Моя мати дуже лагідна. Вона не сварить мене, а тільки надає поради. Її очі завжди щасливі, я ніколи не бачила, щоб вони були заплакані та якщо це станеться, то я зроблю усе, щоб на її обличчі знов з'явилась посмішка. Незрадлива й ласкава усмішка, й очі матусі роблять мене більш щасливою і впевненною в своїх силах. У кожної людини мама стоїть початком життєвого шляху. Вона подарувла нам життя, навчила говорити і запалила в серці любов. Коли я заплющюю очі і прислухаюсь, то чую мамин голос. Він живе у моєму серці, такий знайомий, рідний. Його не сплутаєш ні з яким іншим. Навіть коли я стану дорослою, завжди буду пам'ятати матусін голос, руки, очі...
 Я вважаю, що тільки завдяки батькові і матері, завдяки їх турботам і любові людства підходить до рубежів другого тисячоліття. Завдяки їм існує життя на землі! Я хочу сказати своїм батькам:"Дякую!" не за те, що вони мене виховували, а за те, що вони просто є і завжди будуть у моєму серці. Я люблю вас, мої любі батьки!


Рецензии