В чна любов до р дних

Колись давно за три дев'ять земель жили дві сестри. Вони були дуже схожі, обидві добрі і гарні, але усе було б краще якби не це. Коли дівчатам виповнилось по десять років мати і батько раділи, тому що зовсім скоро одна з них стане королевою країни Доброти. В цій країні люди усі були добрими, чуткими, любили один одного і поважали усіх хто їх оточує. Усім їм подобалась країна Доброти, крім злой, ненависной і жадібной чаклунки Гелії. Вона бажала тільки одного – заволодіти країною і перетворити її у країну Зла. Відьма міркувала, як це зробити і нарешті вигадала. Гелія хотіла зачарувати одну з дівчат і це сталося.
Вранці, коли ще усі спали, маленька принцеса Селенія встала і пішла вмиватися. У ванну кімнату вона зайшла доброю, а вийшла злою і жадібною. З того часу вона росла неслухняною і робила лише погані речи. А інша принцеса Сара росла доброю і веселою. Батьки зразу визначили, що королевою країни Доброти буде Сара. Мама й тато розуміли, що Сара буде доброю королевою, ніж Селенія. Коли Селенія про це дізналася, то вона розгнівалась і тільки сказала: "Країна усе одно буде моя!" Батьки і Сара намагалися її вгамувати, але усе було марно. Селенія пішла до відьми, а та була тільки рада. Ось дівчата виросли, нажаль батьки їхні померли від старості, а Сара була королевою країни Доброти. Вона вийшла заміж, але Селенія усе пам'ятала і хотіла помститися Сарі. Вона служила відьмі і та їй колись наказала вбити Сару. Селенія тільки промовила: "Нарешті настав цей час".
Днем, коли усі вже встали і займалися своїми справами, злобна Селенія придумала свій план. Королева Сара збиралася їхати до іншої країни на бал, який святкувала країна Мрій. Коли вона їхала лісом, то їх зупинила Селенія. Вона злобно, як ніколи сказала: "Далеко зібралася, сестричко?" Сара перелякалася, її слуги почали заступатися, але Сара відповіла: "Давайте обійдемося без крові". А Селенія засміялася і промовила: "Кров сьогодні впаде лише з тебе, я довго цього чекала і нарешті моя господиня наказала тебе вбити". Сара розгубилась, але відповіла: "Ось усе в чому. Селенія, тебе зачарували, повір мені, я твоя сестра, я люблю тебе усім своїм серцем. Відьма забрала тебе до себе і ти забула про нашу країну, про добро, про маму й тата, ти забула геть усе, але я тобі нагадаю. Пам'ятаєш, коли ми були маленькими, то завжди обіцяли одна одній, що ніколи не поїдемо з країни і ніколи не забудемо...". Тут її Селенія перебила: "Одна про одну. Так, я пам'ятаю. Сара, я люблю тебе, пробач мене, я була неправа". І у цю мить закляття спадає, а відьма помирає.
Ось вам і урок, що любов поверне усе, що забуто. Кожен з нас пам'ятає, що Батьківщина, життя і родина – усе це найкраще на Землі. Любить своїх рідних, вони найдорожче, що в тебе є.


Рецензии
Дорогая Юлия!
Объявлен Конкурс произведений на украинском языке: http://proza.ru/2012/09/25/276
Будем рады Вашему участию.
Удачи.
С уважением

Международный Фонд Всм   22.11.2012 18:34     Заявить о нарушении