Тлумачний словник ново - украIнськоI лIтературноI

Сьогодні читав вірша однієї поетеси якою захоплювався, і тепер бачу -  вже прийшов час.. починати писати словник.
Назву його « Тлумачний словник ново - української  літературної мови»
Торки  - дотики
Листограйно  -  майже те саме що листопадно, але зі змістом  близьким  до театральної гри.
Смутоброві  - з засмученими бровами
Сиворунної  - схожої на сиве руно
Неутримне мариво  - нестримне марево
Омрійного  - омріяного
Сухозліткових  - характеристика сухої злітної смуги
Стежі - стежині
 За матеріалами  одного вірша …Л.Г.
P.S. щиро переконаний що при бажанні  вірш можна було написати літературними словами не створюючи  стільки нових слів в одному вірші.


Рецензии
В мене на це є своя думка.Уі нововведені слова можна розцінювати як звичайні неологізми.Вони не обов'язково мають бути в украінській мові.Проста і історично змінна категорія(хоча я б сказала,що інколи складна),яку не обов'язково наслідувати.Вони можуть не ввійти до вжитку.Я не вважаю,що вони принижують мову.Навіть навпаки.Мені подобається вживання неологізмів.Відчувається стиль автора.Який не завжди мусить подобатися.Але це може показати,що людина нестандартна.В наведених тобою прикладах всі вирази мені до вподоби.Я б сказала,що вони гарні.Іх не обов'язково наслідувати і десь вживати.Але вони гарно"розбавляють"мову.

Вида Вансель   22.11.2012 22:09     Заявить о нарушении
саме цікаве те.що мені немає справи як наступні покоління сприймуть ці слова. це їх рішення. неологізми це добре. але деколи їх забагато. гарний вірш Лесі Геник, маючи правильний зміст відштовхує формую. раніше вона так не писала.. в мене думка трішки інша - мені здається що беспідставно часте застосування таких слів - характерна ознака кризи творчості.

Юрий Федик   23.11.2012 09:45   Заявить о нарушении
завдяки тобі я вирішив освіжити деякі свої знання.зокрема завітав на http://znaimo.com.ua/Неологізм

загалом це дійсно неологізми але пробач .мова достатьо красива і без них. деякі з них просто абсурдні. але кожен має право на свою думку. я поважаю право на думки не поділяючи її. хай існує. я не критикую їх права на думку. на створення неологізмів. я критикую їх небажання працювати прекрасними інструментами мови, а спотворювати її

Юрий Федик   23.11.2012 18:10   Заявить о нарушении