13. Не жалкую. Переклад

   
Попередній вірш Циклу "Ера Ф.Т.М.":
12.ЕЩЕ НЕ КІНЕЦЬ ІСТОРІЇ



                «Мы сделали паузу в наших отношениях,
                и было видно, что они — не имели продолжения...»
               
                (из песни «Грустные истории» рэп-группы «SunVoice»)


13.НЕ ЖАЛКУЮ

Я -
          не шкодую
                про досвід той,
що з тобою
                в два місяці
                пов'язаний:
в пам'яті
                понесу
                покірливо
все,
            що між нами
                ні сказано.

Все,
              що тобі
                подаровано -
не попрошу
                тебе
                повернути я.
І прихованих
                сторін
                медалей -
не проявлю
                перекручено я.

Нехай
            у гріху
                і зачаті
наші
            з тобою
                відносини -
я не жалкую.
                Але -
                не означає це:
що буде
                у них
                продовження!

Знаєш,
              адже неспокій
                висмоктує -
все,
           що в душі
                красиве є:
і навіть кохання
                неупереджене
в неспокої -
                нестерпнеє.

Брати,
               і хвилину
                кожную
пам'ятати,
                що ти -
                не моя все одно, -
це
         лише тільки
                здається:
солодким
                смак плода
                забороненого!

Що
            тобі -
                в післясмаку?
А мені -
                порожнеча,
                і випаленість ...
І
      не потрібні мені
                дискусії,
накатані
                коліями
                лижними!

Я і сам
               розумію всі
                (Не псих!):
почуття -
                не ізмозолилися
до нестями;
                і - голосів
                моїх
внутрішніх -
                у вузлики
                сплелися:

мені перед Богом тримати відповідь
за тебе,
               мною
                розбещену ...
Якщо загинеш,
                то і я -
                слідом
за тобою
                в геєну
                послідую ...

Каятимуся:
                добрий Бог простить!
І тебе
               збереже
                від погибелі.
Буду хрест молитви
                за нас
                нести,
щоб зустрітися
                в Божій
                обителі ...

Я хочу,
                щоб совість
                була чиста,
щоб не соромно
                в очі
                дивитися, -
про прощення
                знову
                прошу Христа:
тільки Їм
                може гріх
                стертися ...

Нехай кричать
                що хочуть
                на кутах вороги:
нехай в очах
                я у них -
                фанатом!
Мені свої всі
                віддати б Христу
                борги:
всі гріхи би
                віддати
                перед Святим ...

Як не дивно, але -
                чистоту
                цінувати
починаєш,
                лише
                замазавшись:
коли можеш її
                з блювотою
                порівняти,
спертим повітрям
                надихавшись ...

Подивися!
                Як красиві тепер
                квіти!
Зроби вдих!
                Аромати -
                нові?
Якщо б
                не замазався
                ти -
то не зрозумів би
                любові
                Христової!




Братислав Лібертус
Лютий 2011
ссылка http://www.proza.ru/2012/10/07/2111


Наступний вірш Циклу "Ера Ф.Т.М.":
14.РОЗА ВІТРІВ


Рецензии