iлюзiя

а місяця намалював сьогодні Бог
сьогодні місяць круглий, наче паска
одна гуляю, де були удвох
там осінь плаче - сльози, мов горох
у неї на губах пожовкла казка

у казці тій, я чую, кличе хтось
мене шукає змерзлий принц Лускунчик
Марі, Марі, рятуй мене ...мороз
Марі, Марі, та ось я ось я ось

лукаво хмурить брови по-чаклунськи

я - дерево, Марі. жорстокий бо
розколю серце, як горішок, ротом
а ти не вір, Марі, в мою любов
любов моя - ілюзія либонь
нема для тебе в мене срібла й злота

нема нічого
порятуй мене
мою прийми бездушність в нагороду
колись моя жорстокість та й мине
коли Господь траву німу зімне
яка по мені з того боку сходить

а місяця намалював сьогодні Бог
у хмарах місяць нині, мов гондола
там плаче осінь, де були удвох
і там росте німий чортополох
бо я твою жорстокість не зборола


Рецензии