Як добре, що ти не зi мною... або 12 за проти тебе

1. Тепер я добре сплю. Ти не стягаєш з мене ковдру, не будиш поцілунками…
2. Я можу їсти, що хочу і де хочу. Можу взагалі не їсти і не готувати.
3. Дивлюсь мелодрами, а не бойовики. І ніхто не сміється з мене, коли розрюмсаюсь.
4. Роблю макіяж вранці, а не ввечері. І взагалі, сплю без косметики, в піжамі і шкарпетках.
5. Без докорів сумління кокетую з іншими чоловіками.
6. Комп’ютер тільки мій!
7. Весь вільний час проводжу на «Однокласниках» і «ВКонтакте». І не  переймаюсь, що ти скептично прокоментуєш мій статус.
8. Ні до кого не ревную!
9. Вдягаю короткі спіднички й блузки з глибоким декольте. А вдома ходжу в самих шортах.
10.  Маю час на спілкування з подругами.
11. Вкотре прочитала «Майстра і Маргариту». А з тобою все було ніколи…
12. Знову пишу вірші! І неважливо, що всі вони присвячені тобі…


Рецензии