Каким я вижу будущее своей Отчизны

  На цю тему можна говорити годинами, і висловлювати безліч думок і переконань. Майбутнє перш за все залежить від минулого. Саме ми - молоде покоління створюємо майбутнє.
  Майбутнє України я бачу ніяким, нічого на краще не зміниться. Так і буде пів країни жлобів, так і будуть ліфти обпльовані, стіни обмальовані, а смітники проігноровані. Як і сьогодні, водії зупинятимуть свої повнісінькі маршрутки, де їм заманеться, а пенсіонери вважатимуть себе найрозумнішими і нахабнітимуть мало не більше за всіх. Так і буде мало не щороку проходити всенародна забава під назвою «вибори». Бо ментальність у нашого народу така, бо всі бажають одне одному зла і навіть оспівують це в сучасному фольклорі.
  Тож чого доброго я чекаю для себе від такого майбутнього? Нічого! Тому мені не залишається нічого іншого, як сподіватися на те, що поїду звідси, поїду до нормальної цивілізованої країни. Я б і радa помилятися, але поки що абсолютно ніяких передумов до кардинальної зміни у психології своїх співвітчизників не бачу. Розбудовувати світле майбутнє України, про яке нам тут «заливають», ніхто не буде – усі, як і я, хочуть влаштувати лише власне життя.


Рецензии
По полям, по долинах здесь хаживали Илья Муромец, Алёша Попович и Никита Кожемяка. Били они вражьи души, защищая Киевскую Русь Православную, да разделилась Русь на множество мелких княжеств. Да так разделилась, что и понимать перестали друг друга.

Остров Бандерлогов   15.04.2013 17:46     Заявить о нарушении