Жабеня

Сьогодні  ввечері в моїй кімнаті дивним чином опинилося маленьке жабеня. Смішне, банькате, зовсім не гидке, а навпаки, дуже симпатичне. Весело стрибало по кімнаті і неголосно кумкало. Вдосталь натішившись непроханим гостем, спіймала його пластиковою коробкою для дисків. Жабеня благально дивилося крізь прозорий пластик і намагалося торкнутися мене лапкою – крихітною, з манюсінькими пальчиками…
Серед ночі я прокинулась з думкою: чому я не поцілувала його? Може, це й був мій прекрасний принц?..
… Мабуть, тому, що він був занадто юний для мене…


Рецензии
Яка симпатична мініатюра! )) З іскоркою сміху чи навіть іронії..
Сподобалася! Дуже!

Наталя Мазур   18.12.2012 01:47     Заявить о нарушении
З дитинства люблю жабенят...
Дякую, Наталочко! Я рідко тут буваю, та обіцяю бувати частіше)))

Маргарита Шеверногая   21.12.2012 19:03   Заявить о нарушении
На это произведение написаны 2 рецензии, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.