Перше зiзнання в коханнi. З циклу Ера Онего

01. Перше зізнання в коханні
(верлібр, з циклу "Ера Онего")


Ах, люблю тебе, Онего! Люблю тебе, люблю тебе!
Ніхто не любить тебе, так, як я, Онего!
Я щасливий з тобою, такий щасливий!
Я люблю тебе, Онего! ...
Боже Отче, дякую Тобі за Онего!

І немає іншого імені, з яким моє серце
було б таким щасливим! Я люблю увесь світ,
тому що є ти, Онего!

Небо над тобою - подібно душі дитини,
сонце над тобою, - це серця Божого жар!

Я закоханий в тебе, як ніхто, Онего!
Моє серце немов вітер - до тебе і з тобою! ...
Ах, я люблю тебе, люблю...

Люблю тебе - люблю життя!

Ах, я такий щасливий! Такий щасливий!
Ніхто так не щасливий, як я!
Життя прекрасне - я люблю життя,
люблю Бога, люблю весь світ...!
Я такий щасливий, що хотів би
подарувати це почуття всьому світу! ...

Ах, Онего, - чи можливо не любити тебе?
Ні, це неможливо ...

27.07.2012
Братіслав Лібертус

Переклад з російскої мови http://www.proza.ru/2012/10/25/140


Рецензии