Поема Скучили. З циклу Ера Онего

ПОЕМА СКУЧИЛИ
(верлібр, з циклу "Ера Онего")


На крилах любові прилетів я до Онего,
І знайшов його схвильованим ...
- "Де ти був так довго? -
Кинувся він до мене. - Я скучив!"

- "Я тут, я тут, з тобою!" -
Щасливо усміхався я йому ...
І, простягнувши руки, повторив:
- "Я тут, із тобою!" ...

І негайно хвилювання його
Вляглося, і він,
немов у безсиллі,
Притих: - "Я чекав на тебе ..." -

- "Я теж по тобі нудьгував, дуже,
І ще минулої ночі
Хотів втекти до тебе..." -
Сказав я йому...

... Онего схвилювався знову,
І став, схлипуючи,
розповідати,
Як тужив за мною...

А я, слухаючи його схлипуючу мову,
Що переливалася ніжними зізнаннями,
Думав про те, як же добре,
Що ми є один в одного...

17.08.2012
Братіслав Лібертус

Переклад з російскої мови http://www.proza.ru/2012/10/25/198


Рецензии