12х12 -6-

Я не знаю що краще. Оцей ось мороз? Сніг, що сипле, і сипле, і сипле. Чи січнева сльота. Чорний асфальт. Чистотіл внесезоння, що знов зеленіє. Я не знаю і знати не хочу. Не ціню, не оцінюю і, признаюсь, давно вже ні знати нічого не хочу, ні розуміти.

Наші міти, науки – пісок, що пливе. Зміна форми. Не суті. Все – відносне. Опертись немає на що. Планк, Айнштайн, Резерфорд, Фройд чи Юнґ скажуть  майже те ж саме, що сказали колись Заратустра, Конфуцій, Ісус, Гаутама…

Накидай на цей світ паутину думок чи ловися у сіті чужого не міняє по суті нічого. Все вже є? То для чого ж я б’юся, як риба об лід? То для чого літаю? Без крил, та ж літаю.

Випий, друже вина. Чуєш смак винограду, вапна, сонця, що нестерпно палило, і гріло, і холодило. Покуштуй оцей сир з полонин. Ці маслини терпкі. Випий капку води. Хліб оцей запашний відломи. Пригорнися плечем до плеча. Поверни її тіло собі розпашіле. Це – життя. Пий його, розкошуй. Віддавай все йому через неї. Називай її ім’я, як мантру. Люби! Все що треба для_тебе_від_ тебе почують…


Рецензии
Конкурс "МИТТЄВОСТІ ЖИТТЯ"
http://www.proza.ru/2012/09/25/276
ДОЛУЧАЙТЕСЯ, ШАНОВНІ КОЛЕГИ )

Василина Иванина   24.12.2012 14:53     Заявить о нарушении
:-) Ви все не можете заспокоїтися з цими конкурсами. :-) Ми ж дорослі люди, а не школярі-підлітки. Які конкурси? На моє переконання. Автор, який поважає літературну працю, пише для себе насамперед і для тих читачів, які у нього можуть з'явитися, а не для участі у всіляких там ярмарках марнославства.Василино, не ображайтеся, будь-ласка, але не надсилайте мені більше пропозицій про участь у конкурсах.

Валентин Лученко   24.12.2012 16:16   Заявить о нарушении
Гаразд))
я просто думала, що так більше людей зможе прочитати Ваші твори,
тільки і всього...
Яка там ярмарка марнославства )))

Василина Иванина   24.12.2012 17:20   Заявить о нарушении
Дякую! Маю достатньо читачів.

Валентин Лученко   24.12.2012 21:23   Заявить о нарушении
...хай щастить і надалі )))

Василина Иванина   24.12.2012 23:14   Заявить о нарушении
І Вам щасти! :)))

Валентин Лученко   25.12.2012 18:59   Заявить о нарушении