Потрiбно


Мені потрібно більше сили,
Щоб силоміць себе любити,
Бо бити хочеться себе.

Мені потрібно більше волі,
Щоб володіти цілим світом,
Але хіба потрібно це?

Мені потрібно пізнавати
Усе непізнане довкола,
Та сам себе ще не пізнав.

Мені нічого не потрібно,
Аби лиш ти мене любила
Але й любила би себе.

24.12.12


Переклад Анни Дудки (http://www.proza.ru/avtor/sireng):

Всё, что мне нужно

Теперь необходима сила,
Чтоб полюбить себя насильно -
Так хочется лупить себя.

Теперь понадобится воля,
Чтоб насладиться миром вволю -
Но разве это нужно мне?

Теперь мне нужно познавать
Все, что вокруг и что далеко,
Да сам себя не знаю я.

Мне ничего вокруг не мило,
Вот если б ты меня любила,
И полюбила бы себя.


Рецензии
Всё, что мне нужно

Теперь необходима сила,
Чтоб полюбить себя насильно -
Так хочется лупить себя.

Теперь понадобится воля,
Чтоб насладиться миром вволю -
Но разве это нужно мне?

Теперь мне нужно познавать
Все, что вокруг и что далеко,
Да сам себя не знаю я.

Мне ничего вокруг не мило,
Вот если б ты меня любила,
И полюбила бы себя.

Анна Дудка   25.12.2012 11:05     Заявить о нарушении
Доброго ранку, Анно Михайлівно.
Здається, третій куплет треба поміняти, бо "познавать"-"знать" трохи його збіднює. Мені так здається. Можливо щось таке підійшло б краще:
Мир мне нужно познавать,
Все, что вблизи и далеко,
Да сам себя не знаю я.

Що ви скажете на це?

Василь Кузан   25.12.2012 10:39   Заявить о нарушении
А может, так, Василь?

Анна Дудка   25.12.2012 11:05   Заявить о нарушении
Супер!
Дякую знову і знову!!!

Василь Кузан   25.12.2012 11:33   Заявить о нарушении