випити грудень

випити грудень
крізь зуби пустити прокляття
затиснути вечір
в лещата обіймів і все
розсипати бісер
між бісові діти
накрити
туманом прощання
останній надтріснутий щем
німі покоління
навчилися бити поклони
гортати прокльони
не древні книжок сторінки
печальний романтик
я буду вивчати закони
щоб розпач і болі
пустити за плином ріки…

24.12.12


Переклад Анни Дудки (http://www.proza.ru/avtor/sireng):

выпить декабрь
сквозь зубы процедить проклятие
затиснуть вечер
в тиски объятий и
рассыпать бисер
бесенятам
накрыть
прощания туманом
последнюю надтреснутую боль
немые поколения
усердно бют поклоны
анафему листают
не древних книг страницы
романтик я печали
мне б изучить законы
чтобы отчаяние боли
пустить течением реки.


Рецензии
выпить декабрь
сквозь зубы процедить проклятие
затиснуть вечер
в тиски объятий и
рассыпать бисер
бесенятам
накрыть
прощания туманом
последнюю надтреснутую боль
немые поколения
усердно бют поклоны
анафему листают
не древних книг страницы
романтик я печали
мне б изучить законы
чтобы отчаяние боли
пустить течением реки.

Анна Дудка   28.12.2012 12:38     Заявить о нарушении
Доброго ранку, Анно Михайлівно. А як Ви дивитеся на такий варіант? Я трохи втрутився в ритмічну основу.

выпить декабрь
сквозь зубы процедить проклятие
затиснуть вечер
в тисках объятий - все
рассыпать бисер
бесенятам
накрыть
прощания туманом
последнюю надтреснутую боль
немые поколения
усердно бют поклоны
анафему листают
не древних книг страницы
романтик я печали
мне надо изучать законы
чтобы отчаяние и боли
пустить течением реки.

Василь Кузан   28.12.2012 11:23   Заявить о нарушении
Я поменяла на Ваш вариант, Василь, в одном месте подправив, но мне непонятно слово все - "в тиски объятий - все"

Анна Дудка   28.12.2012 12:28   Заявить о нарушении
Ви праві. Може у такому варіанті подати рядок:
в тиски объятий и

і ще один рядок, мені здається, варто виправити:
мне б изучать законы

Що скажете на це Ви?

Василь Кузан   28.12.2012 12:34   Заявить о нарушении
Исправила. Теперь так? А то мне надо белье гладить...

Анна Дудка   28.12.2012 12:39   Заявить о нарушении
Тепер чудово!

Василь Кузан   28.12.2012 15:18   Заявить о нарушении