Кохання

  її очі це щось неймовірне. В них тече життя: яскраве, енергійне, шалене-котре так і хоче вирватися на волю. Дивитись у її очі- це дике насолодження, яке може вмить затьмарити розум. А її погляд-це як подих весняного ранку, воно наповнено таким же життям, свіжістю, любов'ю. Його важко пропустити (погляд) та важко забути. Він залишається в серці і нагадує тобі про ту грацію, якою вона володіє. Але вона не розуміє того почуття яке оволоділо мною. Я хочу бути з нею, але я вже колись втратив ту соломинку за яку можна було б ухопитися. "Він нікчема, який не володіє своїми почуттями",- думає вона, але вона ж любила мене, ми були разом, невже в неї не залишилося хоть крихітки почуттів до мене. "Ми просто друзі",-твердить вона. Дружби між жінкою та чоловіком не існує, один з них буде страждати.
  Це все я відчуваю зараз, пишу та думаю про неї, про її очі, погляд.
 


Рецензии
Що відчуваєте похвально, але метод художньої літератури передбачає, вміння всі ці відчуття не просто описувати словами як вони були, а через яскраві образи, ідеї, ситауції, жести та інщі єстетичні засоби навіювати читачам, так, щоб вони могли відчути те ж саме.

Аминодав Харалужный   14.01.2013 17:05     Заявить о нарушении
Я початківець і дуже радій вашому зауваженню.

Берлиоз   15.01.2013 01:34   Заявить о нарушении