Беларусь мая

      
  Я  люблю цябе  ,Беларусь  мая !
  Яшчэ  мацней люблю,  бо  далёка  я !
    i сумую  я , i  турбуюся,
    Чую,што  не  так, дык  хвалююся .
  Сiнявокая Беларусь  мая !
  Бо  палi  твае, сiнiм iльном  цвiтуць.
    Беларусь  мая серабрыстая,
    Бо  лугi  твае  срэбрам  сцелюцца.
  Беларусь  мая  залацiстая,
  Спелым  збожжам бо  палi калосяцца.
    Беларусь  мая гаварлiвая,
    Бо  крынiцы там  журчаць  пералiвамi.
  Беларусь  мая ,ты  шумлiвая,
  Бо  гаi   шумяць  птiччым  гоманам .
    Беларусь  мая  даравiтая,
    Бо лясы  твае , поуныя грыбам  ды  чарнiцамi.
  Беларусь  мая звонкагалосая,
  Меладычны  гоман  твой  зачароувае.
   Беларусь  мая  -  ты  далёкая,
   І буслы  дамоў  завуць  сваім  клёкатам!   
    i зайздрошчу  я  жураулям  тваiм,
    Кожны  год  яны  бо  дамоу ляцяць.
  А каб  мала  я  крылы  моцныя,
  Кожны б  дзень,Беларусь, дома  я была .
   А  лятаю  я  у  марах  i у  снах,
   У хату  родную  на  Бабруйшчыну !

       декабрь  2012  года


Рецензии