Я веду пошуки

Я веду пошуки твого катастрофізму.
Ти як Нагасакі, або Хіросіма, або м'ясорубка для маленьких дівчаток.
Ти любиш чай, і вершки, і полуничний джем з м'ятою.
Романтична смерть - це the greatest дефект твого супер-цинізму.

Біблію підпалив ще на першому курсі теологічного факультету.
Дещо не так в твоєму мозку - в нього надто пацифічна прошивка.
Я співаю: "Set me free. Oh, set me free, dear Milko",
Та ти чуєш, лише коли мова доходить до кави й мінєту.

Я не надто розпинаюсь? Як гадаєш? Я ще не зовсім скажена?
Дещо є в моїх очах, та давай будемо вдавати, що це короткозорість.
Одержимість - для попів. В мене демон лиш один - курва-совість.
Я веду пошуки слідів твого катаклізму, моя Роза Марена.

Найживіший репортаж з далеких закутків твого збоченого лібідо.
Я не можу не спитати: "А чому ви сьогодні всі зосталися вдома?"
Та невже це все дурня. Все до крихти, до піщинки, до молекули брому?!
Я веду пошуки твого конфіскованого Богом німбу.


Рецензии