Перемога

Сьогодні я переміг. сьогодні я насправді переміг. перемога!... а що вона взагалі означає? принизити іншого і піднести  себе. чи ні? чи можливо перемога - це коли не треба нікого перемагати, а лише зробити щось таке, що зможе тобі допомогти. у чому? у чому завгодно! ні, справді, от просто у чому завгодно! якщо сьогодні я переміг, то завтра я, звичайно ж, можу програти, можу не отримати бажаного. але ж сьогодні я переміг. і на сьогодні це найголовніше. найголовніше? чи навпаки - наймізерніше... що і кому я хотів довести своєю перемогою? чи можливо я комусь зарадив? комусь допоміг? окрім, звичайно ж, самого себе... насправді ні. я нікому сьогодні не допоміг. але ж я переможець! ось, ви подивіться на мене! я той самий переможець!... "і що нам з того?" - спитаєте ви. а справді, ну от що вам з тієї моєї перемоги? аж нічого... от і виходить, що поки когось не принизиш, аби звернути на себе увагу, аби не залишити оточуючих байдужими, нікому й діла не буде до твоєї перемоги... тоді нащо вона, перемога, взагалі потрібна? для приниження чи байдужості??


Рецензии