Экспромт на стихотворение автора

Я в пазуху зайду тайком,
Неначе злодій до комори.
Там пахнуть груди молоком,
Мов травами гуцульські гори.

Нічого більше там нема,
Лиш хрестик золотий – між ними,
І запах, що мене з ума
Збиває тайнами хмільними.

Я не вкраду того хреста,
Бо золота мені не треба.
Я тільки притулю уста
До тих висот, немов до неба.

***

© Дмитро Павличко.
_________________________


...як притулю свої уста,
До тих висот немов неба,
Буду счасливим як маля,
Та більшого мені не треба.

Я більш отримаю тоді,
Коли я покохаю жінку.
Бо буду разом з нею тим,
Кого вона ще не любила.

Я буду хлопцем хоть куди,
Поважним буду до дружини.
Ріднішої, не треба ніж вона,
Коханої мені людини.

Я буду тим, ким бути я хотів,
Журитися не буду, бо кохаю.
І любу свою буду я любить,
Бо другої в житті я не впізнаю!


З повагою до автора

Влад Музира


Рецензии
Классно! Не знаю украинского...но дошла до сердца Ваша песня души!Спасибо!

Архипова Татьяна   12.10.2013 01:20     Заявить о нарушении
Спасибо большое, Татьяна.
Могу попробовать перевести на русский.:)

Владислав Музыра   12.03.2014 12:31   Заявить о нарушении
На это произведение написаны 2 рецензии, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.