Контур його обличчя

Вітер щекоче моїм рудим волоссям змерзле обличчя і я йду найдовшим шляхом від зупинки до свого дому. А лапатий сніг вимальовує у повітрі контур його обличчя, гнучко обминаючи всі недоліки. Запах і присутність, мимоволі, я вже згадую сама. І не я керую ногами, а вони починають мною. Вони ведуть мене тими шляхами, які я оминала, але якими ходили ми разом. Думки вчиняють анологічно, вони почали жити своїм життям і показувати мені обривки з наших спільних спогадів. А я мовчки, лише іноді у найщасливіші моменти схлипуючи іду вздовж цієї картини. Вона здається мені досить привабливою, навіть ідеальною. Але поступово вся ідилія рушиться, я сама розриваю все на екрані; але дивлячись з боку розумію, що то може й була помилка. Я вирушаю далі, все глибше у спогади.
Я згадую нашу пісню, подумки згадую наші повідомлення і все те, що могло зв'язати нас. І намагаюсь відновити ідилію, але в картинці вже відсутній він. Він не хоче повертатися, це досить не легко, адже вже є нова картина, нові герої. І що я, я просто відпускаю його жити у іншу картину, сподіваючись на те, що він знайде там своє справжнє щастя. І я буду жити з відчуттям щастя за того, кому віддала частку своєї душі, так як та частинка щаслива, а отже і частинка мене.
А мені що залишиться? Мені залишаться лише старі повідомлення, пісня і шляхи, якими блукали. А ще контур його обличчя в моїй голові. Але коли сніг не зможе вимальовувати його щодня, може він забудеться? То є лише здогадки. А що буде далі?
А поки є я і вітер, який щекоче мене.


Рецензии