Реквием по братам

Прощай. Тебе найбільш любила.
Найменшим ти зростав у нас.
Та доля так росподілила,
Щоб поховала я всіх вас.

Сашко, Микола, Валік, Толік –
Такі звичайні імена,
Та не зникають в серці болі,
Немов би в тім моя вина.

Одна нас мама породила,
Та доля в кожного своя.
Хоча вона нас всіх любила,
Та жити залишилась я.

Немов би вам хто планував –
На самоті зустріти спокій.
Ніхто вам очі не закрив,
Ніхто не чув останній подих.

І ви пішли у небуття,
Мов з журавлями відлетіли,
Свою енергію життя
Мені на роки залишили.

І тим сказали:- Зупинись!
Куди летиш? Не терпиться?
Умій цінити кожну мить,
Яка вже не повернеться.

Та, мабуть я така вродилась,
І так підказує інстинкт –
Віддать борги не забаритись,
Щоб дітям їх не залишить.



На фото отец автора 1937г


Рецензии
не силён в мове ,но тут всё чувственно и понятно

Юрий Ник   01.01.2014 22:44     Заявить о нарушении
Спасибо за визит и отзыв! С уважением Вера

Вера Кириченко 2   08.04.2014 13:09   Заявить о нарушении